Odchudzanie w miesiąc? Poznaj 3 kluczowe elementy!

Odchudzanie w miesiąc? Poznaj 3 kluczowe elementy!

20 kwietnia, 2020 0 przez admin

Odchudzanie to temat, który w dzisiejszych czasach jest szczególnie popularny. Z całą pewnością wpływ na to ma fakt, iż nadwaga i otyłość to problemy bardzo powszechne. W każdym cywilizowanym kraju na nadwagę narzeka niemal 50% społeczeństwa.

3 sposoby na odchudzanie w miesiąc

Czas odchudzania zależny jest od poziomu zaawansowania Twojej nadwagi. Szacuje się, że w ciągu miesiąca można zgubić maksymalnie 5-6 kilogramów. Przy czym należy zauważyć, że osiągnięcie takiego wyniku możliwe jest tylko i wyłącznie przy maksymalnym zaangażowaniu i samodyscyplinie. 

Poniżej prezentujemy trzy kluczowe procesy odchudzania. Zapoznaj się z nimi i osiągnij wymarzoną wagę w ciągu kilku tygodni.

Dieta na odchudzanie

Odchudzanie jest ściśle związane z koniecznością zmiany nawyków żywieniowych. Jadłospis na redukcję tkanki tłuszczowej nie powinien jednak mieć charakteru głodówkowego (to zwykle kończy się efektem jojo). Należy przede wszystkim zadbać o to, by był zdrowy, pełnowartościowy i odpowiedni zbilansowany (bilans obniżony o 200-300kcal względem generowanego zapotrzebowania).

Dieta na odchudzanie

Ćwiczenia na odchudzanie

Wprawianie ciała w ruch doprowadza do spalania energii. W momencie kiedy materiał energetyczny zostaje wykorzystany, organizm pobiera energię z odłożonych zapasów (między innymi tłuszczu). Trening na odchudzanie powinien trwać około 30-50 minut i być realizowany regularnie (minimum 3-4 razy w tygodniu). Zaleca się wykorzystywać ćwiczenia o charakterze tlenowym.

Suplementy na odchudzanie

Dietę i trening należy wspomagać suplementami. Preparaty bogate w błonnik, kwas chlorogenowy i inne składniki oddziałujące na metabolizm mogą spotęgować efekty odchudzania. W zależności od preparatu, efektywnośc może wzrosnąć o nawet 100%. Oznacza to, że tempo spalania tkanki tłuszczowej może być dwa razy szybsze i w ciągu miesiąca zamiast 2-3 kilogramów, zrzucimy 5-6 kg.

Ćwiczenia na odchudzanie

Co ciekawe, największe problemy pojawiają się przy doborze skutecznej suplementacji. Co stosować aby schudnąc?

Osoby, które podejmują trudy odchudzania mają do dyspozycji bardzo dużą liczbę suplementów wspomagających. Jednym z takowych jest zielony jęczmień.

Zielony jęczmień to doskonałe źródło witaminy C, beta-karotenu oraz błonnika. Poza właściwościami odchudzającymi wykazuje działanie: przeciwzapalne, przeciwnowotworowe i przeciwwirusowe.

Młody jęczmień wykorzystywany jest także w profilaktyce chorób skórnych, leczeniu chorób układu naczyniowego. Jego dobroczynne właściwości znajdują zastosowanie także w stomatologii (jako środek na odświeżenie oddechu). Zielony jęczmień występuje w kilku formach – sproszkowany soku, trawy jęczmiennej oraz kapsułkach. Nie jada się go w nieprzetworzonej formie, gdyż może wywoływać biegunki i dykomfort trawienny.

Wysoka popularność suplementów z zielonym jęczmieniem to efekt właściwości odchudzających. Aktualnie, niemal połowa cywilizowanej społeczności boryka się z mniejszą lub większą nadwagą. 

Zielony jęczmień, jako jeden z niewielu suplementów na odchudzanie może być gwarantem skuteczności. Wszystko za sprawą błonnika, który był przedmiotem wielu różnych, niezależnych badań. Jednoznacznie wynika z nich, że jest to substancja skuteczna i ma ogromny wpływ na odkładanie i redukcję tkanki tłuszczowej.

Błonnik wykazuje wiele różnych właściwości, do najważniejszych z nich zaliczamy:

  • ograniczenie wchłaniania trójglicerydów oraz cholesterolu
  • spowolnienie rozkładu węglowodanów (energia wykorzystywana jest dłużej)
  • zahamowanie apetytu
  • przyśpieszenie perystaltyki jelit
  • regulację wypróżnień i wielkości stolca

Błonnik pełni w organizmie niezwykle ważne funkcje oczyszczające. To właśnie za sprawą tej substancji możliwa jest kompletna detoksacja jelit, wątroby i nerek.

Zielony jęczmień jako produkt bogaty w błonnik jest zatem swojego rodzaju gwarancją skuteczności w procesach oczyszczania i odchudzania organizmu. Niewątpliwie, jest to suplement warty uwagi.