Odchudzanie mężczyzny po 40-tce. Jak to zrobić dobrze?

Odchudzanie mężczyzny po 40-tce. Jak to zrobić dobrze?

17 czerwca, 2020 0 przez admin

Wraz z wiekiem metabolizm człowieka słabnie, co widać chociażby w statystykach otyłości. U osób po 40-tym roku życia, nadwaga jest bardzo powszechna, szczególnie u mężczyzn u których „piwny brzuch” to praktycznie norma.

Oczywiście – nie u wszystkich. Niektórzy „prowadzą” się znacznie zdrowiej, a co za tym idzie – ich wygląd i sylwetka jest zdecydowanie atrakcyjniejszy. Co zrobić, by schudnąć w tym wieku? Jak dostosować odchudzanie? Poniżej przedstawiamy trzy kroki, które należy wykonać, by osiągnąć wymarzoną sylwetkę.

Cel i założenia – krok numer 1

Przede wszystkim musisz ustalić cel, który chcesz osiągnąć. Nie można po prostu stwierdzić „chcę schudnąć”, gdyż może to mieć w późniejszym czasie na determinację i motywację. Cel powinien być możliwie szczegółowy i określać ilość kilogramów, bądź rozmiar do którego będziesz dążyć.

Podobnie jest z założeniami, które pozwolą Ci dojść do celu – one również muszą być precyzyjne. Należy spisać je na kartce i najlepiej umieścić w widocznym miejscu, co spotęguje motywację i pozwoli przetrwać kryzysy i zwątpienie, które z całą pewnością się pojawi.

Zmiana nawyków żywieniowych – krok numer 2

Psycholodzy twierdzą, że wystarczą dwa tygodnie by wprowadzić nawyk w życie codzienne. Niewiele, prawda? Zmiana nawyków żywieniowych nie jest zatem czymś, co jest trudne do wprowadzenia. Wymaga jedynie naszych chęci.

Nie musisz posiadać diety by schudnąć. Wystarczy odżywiać się mądrze i zdrowo oraz dostosować się do poniższych reguł/zasad:

  1. Mniej, ale częściej – posiłki o mniejszym bilansie odżywczym.
  2. Regularnie – stałe pory posiłków, odstępy 2-3 godzinne.
  3. Zdrowo – tylko pełnowartościowe produkty, brak niezdrowych tłuszczy i ograniczenie cukrów prostych.
  4. Optymalnie – dieta powinna być spersonalizowana, a jej bilans dostosowany do wykonywanej pracy, aktywności fizycznej oraz wagi i wzrostu.

Aktywnośc fizyczna – krok numer 3

Wraz z wiekiem aktywność fizyczna maleje, co przekłada się na odkładanie tkanki tłuszczowej. Należy ją wzmożyć na tyle, na ile jest to możliwe. Tzn, dostosować założenia treningowe do motoryki i kondycji fizycznej organizmu.

Szczególnie zalecane na odchudzanie są ćwiczenia takie jak:

  • bieganie
  • jazda na rowerze
  • pływanie
  • nordic walking
  • ćwiczenia złożone na siłowni

Suplementacja – krok numer 4

Odchudzanie coraz częściej wspierane jest suplementami diet. Na rynku różnego rodzaju preparatów jest mnóstwo. W Internecie, radiu czy telewizji co chwilę można natknąć się na reklamę „spalacza” tłuszczu, czy środka regulującego metabolizm.

Prawda niestety jest bardzo bolesna. Wiele z tych środków praktycznie w ogóle nie wpływa na odchudzanie. Są jednak wyjątki, takie jak chociażby Acai Berry.

Suplementy zawierające jagodę Acai nie są zbyt szeroko reklamowe, gdyż najzwyczajniej w świecie nie potrzebują takowej reklamy. Popularność zawdzięczają głównie pozytywnym opiniom i recenzjom.

We wszelkich dostępnych rankingach suplementów na odchudzanie królują preparaty zawierające jagodę Acai. To mówi samo za siebie. Przede wszystkim Acai Berry to produkt o szerokim spektrum działania. Poza tym, że wpływa na ograniczenie apetytu, regulację metabolizmu i uczucie sytości, to:

  • wspomaga pracę jelit (usuwa toksyny z organizmu)
  • opóźnia starzenie organizmu
  • hamuje rozwój raka
  • wspomaga pracę serca

Właściwości tego owoca znane są od dziesiątek lat. Jego popularność jednak jest czymś nowym. Wszak, dopiero od niedawna produkcja suplementów z Acai Berry osiągnęła taką skalę. Z całą pewnością ma to związek z postępującym problemem nadwagi i otyłości. Wszakże, jest to problem, który dotyka coraz to szersze grono osób.

Z całą pewnością odpowiedź na te pytanie brzmi „TAK”. Warto, gdyż żaden inny, aktyalnie dostępny preparat nie działa tak kompleksowo jak ma to miejsce w przypadku Acai Berry.

Użytkownicy tego preparatu szczególnie chwalą sobie szybkość, wysoką skuteczność oraz bezpieczeństwo. Acai Berry nie powoduje żadnych skutków ubocznych. W niewielu przypadkach można spotkać się jedynie ze sporadycznymi biegunkami, które są wynikiem spożycia dużej ilości błonnika (aż 16g w 100g Acai).

Wybierając suplement z Acai Berry warto zapoznać się z jego opiniami oraz składem. Aktualnie zdecydowanie najczęściej polecanym jest Acai Berry Extreme – preparat oferujący najwyższą dawkę jagody Acai w jednej kapsułce.